onedirectionrockme

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Moa Ström - 15 januari 2013 22:23


Kan erkänna, har aldrig tyckt om Jockiboi förrän nu. Har alltid tyckt han har varit rolig å så men har aldrig riktigt haft respekt för honom. Men allt har ändrats när jag såg videon som han la ut. Att se att han verkligen har känslor och att han ångrar sej och så fick mej att helt ändra syn på honom. Alla borde verkligen kolla! ♥

Av Moa Ström - 15 januari 2013 16:46

Moas pov: 

Jag och Niall satt i soffan och myste samtidigt som vi kollade på tv:n. Vi kollade på mitt favorit program, Alan Carr Shatty Man. Jag och Niall pratade medans hans presenterade den första personen. Jag kollade på tv:n och såg Nicki Minaj. En av mina idoler. Jag lyssnade noga när dom pratade och så. Jag ställde mej upp för att hämta nått att dricka i köket. 

- Were are you going? Säger Niall och kollar på mej.

- Im going to the kitchen. Som sagt går jag till köket och öppnar kylskåpet. När jag står och kollar ringde min mobil och jag tor snabbt upp den. 

- Hallo?

- Hi its Liam! Felicia really needs you to come right now!

- What? Why? Is she okay?

- Yeah we are at the hospital! Shes having the baby! But she want you here!

- OMG! Skrek jag och Niall kom springandes in till köket.

- Whats going on?

- Felle is having the baby! Right now! Get to the car! Skriker jag och Liam berättar vart de är och så. Jag tar på mej mina foppatofflor och springer det fortaste jag kan ner till en bil. Niall sitter i framsäter och jag sätter mej i baksätet. En av vakterna körde oss. Jag kunde inte sitta still på hela resan. När vi kom fram hoppade jag ur bilen så fort jag kunde. Killarna hade några fans utanför men det brydde jag mej inte i. Jag sprang in till sjukhuset så fort jag kunde. Jag sprang fram till in-checkningen.

- Hello, Are you here to see someone?
- Yes, my friend Felicia Pettersson, what room?
- Your name?
- Moa Strom (Mitt efternamn är egentligen Ström men ja Ö finns nt i England)
- Room 214
- Has she already born?
- Yes sweetheart she has. The baby is very cute. She will be pleased that you will, she has been asking for you.
- Thanks!

Niall kom och vi gick in till rummet. Alla var där inne. Felle låg i sängem med en bäbis i armarna. Den var jätte gullig. Liam satt bredvid sängen och höll Felles hand.

- Omg! Im sorry it took so long! Säger jag och kramar om Felle. 

- Its okay! Liam took a while before calling you!

- Omg! The baby looks just like a baby you! Whats its name? Säger jag och kollar på bäbisen. 

- Alice Maya Payne

- Omg so beautiful!

Vi alla satt kvar där ett tag tills det var dags att lämna. Jag och Niall åkte med Zayn och Perrie hem. Zayn var så glad att Perrie äntligen var tillbaks. Det var vi andra mer men Zayn blir på så bra humör när Perrie är men. Allt han gör annars är att klaga på att hon inte är med. Men är man kär så är man. Vi satt i bilen och jag kollade ut. Jag kände inte igen vägen vi åkte på. Vi var inte påväg hem kan jag säga.

- Were are we going?

- Home, säger Niall och kollar på mej. 

- This is not the way home! Were are we going?

- I can ask the same question, säger Perrie och kollar på Zayn. Ingen av killrna sa nått hur mycket vi än tjatade. Tillslut vart jag irreterad som jag jämt blir. Jag blir lätt irreterad och hatade överraskningar. Efter vi hade åkt i kanske 20 minuter stannade vi. Jag klev sagt ut ur bilen och såg ett jätte stort hus. Det var jätte fint och hade en stor trädgård och en pool. Jag såg att dom andra också var där. Asså alla utom Felle och Liam. Emma och Eleanor såg lika förvirrade ut som oss. Vi alla ställde oss med varandra och killarna höll på att le sönder.

- Were are we? Säger jag och kollar argt på Niall.

- Were home! Säger Niall.

- We have bought the house! Säger Zayn

- So we can all live togheter! Säger Harry

- SUPRISE!!! Skriker Louis 

- But our things? Säger jag fort. Jag kunde inte leva utan mina kläder och mina skor. Framför allt inte mina skor! 

- The ones you wearing right now is perfect! You can walk in then 24/7! Säger Louis och skrattar. Jag hade på mej ett par mjukisbyxor med en konstig fläck på och ett stornt linne med svampbob på. Men sist men inte minst, foppatofflor. Jag slog till honom på armen och kollade argt på honom. Inte kul. 

- Its fixed, your clothes and shoes is here, säger Niall och håller om mej. 

- Can we take a look in the house?

- Sure! Its our house, säger Harry och öppnar dörren. Vi tjejer går in först. Huset var stort och jätte snugg inrett. Det fanns inomhuspool, bar, spelrum, biorum, barn rum till Alice och till och med ett rum med saker och brev och sånt som killarna har fått av fans. 

- C'mon i wanna show you our room, viskar Niall i mitt öra och drar mej upp för trappan. Han öppnar ett rum och jag sätter handen för munnen för att inte skrika. Rummet var inrett i svart och rött. Exakt ett rum jag alltid ha velat haft. På en vägg satt 3 STORA tavlor på mej och Niall. Vi kysstes på alla 3. Men bilden i mitten var speciell. Jag fick tårar i ögonen när jag såg den. Bilden var sen första bilden på oss. Asså när vi nyss hade träffats. Jag kollade på Niall som log stort och kysste honom. 

- I love you, viskade jag sen emot hans läppar och han kysste mej igen. Kyssen vart bara mer och mer passionerat och tunga kom med. jag han inte äns reagera innan vi båda låg sängen. Båda i underkläder och hånglade. Jag snurrade på oss så jag låg över Niall. Kanske inte var så smart att hoppa i sängen det första vi gjorde. Vi borde ha fattat att någon skulle komma in. 

- Moa, do you like your room? Säger Harry och kommer in. - OMFG guys! Really? Skriker han sen när han har fårr syn på oss. I nästa sekund sråt alla i vårat rum och skrattar. 

- Fuck you guys, säger jag och ställer mej upp. Alla kollar konstigt på mej. 

- What? Säger jag sen.

- You do just wear underwears, säger Emma och ler.

- Very sexy underwears, säger Zayn och hans ögon är stora.

- Shut up Zayn! Säger Perrie och slår till Zayn löst på armen.

- Haha get used to it! Niall were is my clothes?

- The door right there, säger han och pecar på en dubbeldörr. Jag öppnar den och mina ögon blev stora. Den var en riktigt stor walk in closet med leopard-mönster överallt! Jag älskade leopardmönster och det visste Niall. Jag gav ut ett skrik och sprang in. Jag sprang runt ett tag så störd som jag är och sa upprepade gånger: omg,omg,omg,omg,omg,omg!! 

 

DRÖMMER JAG??

 

 

---------------------------------------------------------------

Tjenis! Jag tänkte påpeka en sak. Nästa kapitel blir nog det sista eftersom jag har kommit så långt på denna..... Men ska jag börja på en ny efter eller? Lämna en kommentar vettja! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards