onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 29 december 2012

Kapitel 23

Av Moa Ström - 29 december 2012 19:02

Liams pov:

Vi kom hem från klubben. Varken jag eller Felle hade drukit nå. Ja vi båda har våra anledningar. Klockan var 01.23 och dom andra var kvar på klubben. Jag antar att imorgon skulle alla samlas i någons lägenhet och slappa som vi alltid gör dagen efter vi hade varit ute och festat. Felle var riktigt trött så vi båda gick och la oss. Hon var nu i 7nde månaden. 2 månader kvar. Att hon var gravid hade varit en av dom största nyheterna inom kändisvärlden ganska länge nu. Det var typ med i varända tidning man såg. Det var bra att ingen visste om Moa. Det hade blivit kaos då. Jag låg och funderade över allt möjligt länge innan jag somnade. 

 

Moas pov: 

Vi var kvar på klubben. Liam, Felle, Zayn och Perrie hade gått hem. Emma skulle snart gå hon med. Jag hade inga planer på att lämna än. Inte Niall, Louis, Eleanor eller Harry heller.  Vi satt uppe i VIP båset och snackade. Jag var ganska full men inte så mycket. Jag dricker ju inte så mycket.. Längre. Dom andra va riktigt fulla den märktes. Emma lämnade och vi andra satt kvar.

- So when are you guys getting merried? Frågade Eleanor.

- We havent set any date yet, svarar jag med ett leende på läpparna. 

Vi pratade om vårat bröllop länge. Harry satt ovanligt tyst och sa inget. 

- Harry can i talk with you? 

- Sure, talk!

- Private?

- Sure, lets go!

Vi gick ut och ställde oss bakom klubben. 

- Whats up? Is somethig going on between you and Emma?

- No.. Maybe.. Yes, but she doesent know what it is.

- What is it? You can talk to me! I wont tell!

- I think im going to breakup with her

- Wait what? Why?

- Im in love with someone else.

- So you dont love Emma anymore? And hwo is that other girl? You havent been cheating on Emma huh?

- Yes i do but... I feels wrong. And i cant tell you hwo the other girl is. She have a boyfriend. And NO! I would NEVER do that to anyone. 

- Harry you should tell that ither girl how you feel before you dump Emma. 

- Yeah i know.. Moa...

- Yeah?

- Your the girl..

- No Harry! I love Niall and you know that!

- Yes i do but i know you love me to!

- Harry not that way! You are like a brother to me!

- Maybe this can change you mind. 

Jag hann inte reagera innan hans läppar var pressade mot mina. Jag var en riktigt bra kyssare faktiskt. Jag ryckte ifrån efter en stund och vände mej om för att gå iväg. 

- Moa?

- Do not breakup with Emma! Var allt jag sa innan jag sprang in igen. Jag satte mej bredvid Niall och han kollade konstigt på mej.

- What were you 2 talkong about that long?

- Stuff, säger jag och kysser honom. Harry kommer och sätter sej bredvid mej och lägger handen på mitt lår. Han flyttar till insidan av låret. Jag kollar på honom och han ler stort mot mej. 

- I will never give up on you, viskar han i mitt öra.

- So you wanna play that game? Viskar jag tillbaks. Han kollar frågandes på mej och jag kollar på Niall. Han kollar bort så jag tar mitt finger under hans haka och vrider hans ansikte emot mej. Han öppnar munnen för att säga nå men jag hinner trycka hans  läppar mot mina innan. Jag stoppade in tungan och vi satt så ett tag. När vi väl slutade hade Harry flyttat på sej. Efter en stund gick vi alla hem. Vi bodde i samma hyreshus så vi hade roligt på vägen tillbaks. Jag vågade inte berätta för Niall vad som hade hänt när jag pratade med Harry. Tänk om han skulle bli arg. Vem vet vad han skulle göra då? Vi gick in i lägenheten. 

- The guys will come over tomorrow and just chill, they will come when they wakes up.

- Okay

Vi la oss i sängen och efter en stund somnade jag med Nialls arm runt om mej.

 
 
Ingen bild

Julia

30 december 2012 00:28

Helt asgrymt snälla ett till i kväll ? :)

Moa Ström

30 december 2012 00:56

Aww tack :D Ska skriva nu :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards