onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Kapitel 20

Av Moa Ström - 25 december 2012 22:35

Moas pov: 

Jag vaknade upp nästa dag helt kallsvettig. Niall låg på andra sidan av sängen och sov. Jag kollade klockan 10.23 am. Men hallå vad hände egentligen? Det ända jag kommer ihåg att jag var att jag stod på den där bron? Jag kände hur Niall kysste mej i nacken. 

- Marry Christmas Babe.

- Wait? Wasnt it christmas yesterday? 

- No what are you talking about?

- So it was just a dream?

- What was just a dream?

- Oh nothing.

Lättnaden spreds i hela kroppen. Det var bara en dröm. En hemsk mardröm. Jag vände mej om så jag låg face to face med Niall. 

 

Nialls pov:

Moa log och kollade på mej samtidigt som hon log. Fan vad fin hon är.

- Why are you smiling?

- I just love you so much!

-Aww.

Jag kysste henne passionerat. Jag la mej över henne och drog av henne tröjan. Hon sov med bara en tröja och trosor och jag med bara kalsonger. Jag fortsaatte kyssa henne medans jag klämde på hennes ena bröst. Jag kysste henne ner mot nyckelbenen och upp igen och stoppade in tungan i hennes mun och hon gjorde samma. Hon vände på sej så att hon låg över mej istället. Hon drog av mej kalsongerna. Jag njöt samtidigt som hon började suga av mej. Ett högt stön lämnade min mun. Hon fortsatte och jag stönade bara mer och mer. 

- Moa im comig!! Sa jag högt och som sagt kom jag. Hon svalde snabbt satsen. Hon klev upp ur sängen.

- Merry Christmas, sa hon och gick ut ur sovrummet. Jag klev också upp, tog på mej ett par rena kalsonger och gick ut till köket där Moa stod och gjorde frukost åt oss båda. Jag kramade om henne bakifrån. 

- Remember that we are going to my mom after breakfast, viskade jag i hennes öra. Hon vände sej och och la armarna på mina axlar. 

- Yeah i know.

Jag kysste henne innan hon fortsatte med frukosten. Den blev klar och vi gick till tvrummet för att äta. Jag satte mej först sen satte sej Moa mellan mina ben. Vi kollade på lejonkungen medans vi åt. När vi var klara vände Moa sej om. Hon hade fortfarande inte klätt på sej så hon hade bara trosor på sej. Hon la sej över mej och började kyssa mej. Jag hörde hur någon kom in genom dörren. Moa flög upp och sprag så fort hon kunde till sovrummet.

- Was she naked? Hörde jag Harrys röst säga. 

- No she han pantis on.

But no bra?

- Shut up! What are you doing here on christmas? 

- I was just stopping by to leave you some presents. 

Moa kom ut igen. Hon hade tagit på sej en bh och en av mina tröjor. 

- Hi Hazz!

- Marry Christmas, sa han och gav Moa en påse. Moa kollade i den och när hon såg att det var julklappar blev hon helt tills sej. Hon älskade att öppna packet.

- Omg! Thanks! Can we opne them now?

- No! You can do that when im gone!

- Oh okay, when are you going?

- Haha do you want to get rid of me?

- Yes! 

- Haha im gonna go now! Bye!

Han gav Moa en kram sen gick han. När han hade stängt dörren flög Moa till soffan. Hon tog snabbt ut en packet och jag kunde inte låta bli att skratta. Hon kollade på vad det stod på de.

- Fuck, its for you! Hon gav mej packetet och jag öppnade det. Det var ett iphone-skal till min iPhone 5. Det var en bild på Moa och mej på skalet. 

- Aww look what Hazz and Em got me!

- Omg! Thats us! 

- Yeah.

Hon tog upp ett packet till. Hon läste på det och öppnade det fort. Jag antar att det var till henne. Hennes ögon vart stora. Hon hade fått en ROSA iPhone 5. Jag kan inte fatta att Harry och Emma hade fått tag på en sån. Hon vart jätte glad och gjorde några glädjeskutt. 

- Babe i got a present for you to, i'll just go and get it. Sa jag och gick iväg föt att hämta den. När jag kom tillbaks satt Moa glatt och väntade. Jag ställde mej på ett knä framför henne och tog fram en liten ask. Jag öppnade den...

 

Moas pov:

Han gick iväg för att hämta presenten och så fånig som jag är satt jag och väntade som en 5 åring. När han kom tillbaks ställde han sej på ett knä och tog fram en liten ask. Nej det här kan inte vara sant, tänkte jag. Han öppnade asken och innuti låg en underbart fin ring. 

- So Moa! I have loved you sense a LOOONG time ago. And i think its the time to take the next step. So Moa.. Do you wanna marry me?

Jag kunde inte låta bli att inte gråta.

- OFC I WANT!! 

Han satte ringen på mitt finger och ställde sej upp. Jag hoppade upp i hans famn och kramade om honom. 

- Can i tell the other? Frågade jag snabbt.

- Yeah sure! But do not tell my mom! 

- No okay, im gonna call Louis first! Its hes birthday! OMG! I gonna use my new phone to! And tell him im getting MARRIED!!!!!!

Som sagt var tog jag upp min nya mobil och ringe Louis. Hans nummer var inlagt redan. Jag antar att Harry fixade det. 

- Hallo?

- Hi Lou! Its Moa! Happy birthday!

- Hi Moa! What phone are you calling from? And thanks!

- My new phone! Harry and Emma bouth it for me!

- Is that why you sound so happy?

- Yes.. Maybe.. No.. Is Eleanor in the room?

- Yeah why?

- Can you turn on the speaker?

- Sure.. So done!

- Hi Moa! Hörde jag Eleanor säga.

- Hi El.. So what im going to tell you is really importand so listen!

- Yeah! Just tell us!

- So Niall like... He .. He proposed today! We're getting married!

Jag hörde hur båda skrek i andra änden.

- OMG YOU HAVE TO BE KIDDING ME?

- HOW IN HELL DO HE DEAR TO TO THAT BEFORE ME???

- Haha i know! Its just fucking amazing!

- Omg congrats! 

-Thanks! But i have to hang up! Im gonna call Hazz and Em! Love and Miss you guys!

- Yeah love and miss you to!

 
 
Ingen bild

Ida

26 december 2012 01:58

Mmmeeerr

Moa Ström

26 december 2012 13:30

Kommer ikväll :)

 
Ingen bild

linda

26 december 2012 11:51

Haha dirty minded? Jätte bra btw!

Moa Ström

26 december 2012 13:29

Haha typ :P Taack :)

 
Ingen bild

Julia

26 december 2012 15:37

Dirtyyyyyyyy , meeeeeeraaa:)

Moa Ström

26 december 2012 16:54

Haha ja typ. Kommer mer ikväll ♡

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards