onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Kapitel 18

Av Moa Ström - 23 december 2012 12:52

Moas pov:


Maten var klar och det var dags att äta. Medans vi åt satt vi och pratade och skrattade och hade de allmänt trevligt. 

- Knock knock knock, hörde jag en tjejröst säga. Jag kollade upp och såg att Selena hade kommit och Justin reste sej fort upp för att krama om henne. 

- Hi babe! Säger Selena med ett leende på läpparna medans Justin kramar henne. 

- Hi Sel! Säger Niall och hon kollar snabbt upp.

- Hi guys! Svarar hon och går fram till mej. 

- Hi, im Selena, Justins girlfriend and you are? Säger hon vänligt och tar fram handen för att hälsa.

- Im Moa, Nialls girlfriend!

- What? Sense when?

- Like 5 months ago, svarar Niall. 

- Oh congrats!

-Thanks!

- But Nialler why havent you told me?

- I havent met you in a while! Skrattade han som svar. 

Vi åt klart och gick sen in till en pool Justin hade. Alla utom jag gick och bytte om. Selena kom ut först.

- Why are you not changing?

- I do not feel comfortable with my body right now.

- Why not? You have a beautiful body!

- Haha thanks but im feeling fat!

- What!? Why?

- Shes pregnant hun! Säger Justin som kommer bakom henne.

- Your what? For how long?

- Haha 2 months, soon 3, säger jag oh ler.

- Wait! Wasnt Felicia pregnant to?

- Yeah shes in the 5 month now, and her belly is like BIG!

Dom andra kom ut och Sel kramade om mej.

- It seems like you guys have lernt to know eachother really fast, säger Louis skrattandes.

- Niall! Why havent you told me you are going to be a dad!?

- I dont know, säger han och kysser mej på kinden.

Alla hoppade i vattnet och har hur roligt som hellst. Jag satt bara där och kände mej som en uppblåst ballong. Jag pallade inte att se alla andra ha så där roligt och inte kunna vara med så jag gick till nått rum med en STOR tv och en skitstor soffa. Jag sätter mej i soffan. Min mage gjorde riktigt ont. Efter en stund kom Justin in i rummet.

- Hi, säger han och sätter sej bredvid mej.

- Hi

- Why did you go? Everyone got worried!

- Its just hard to see you guys having that much fun and i cant be a part of it, and my stomach really hurts.

- Oh that sucks!

- Yeah it really does! I hate beeing pregnant!

- So do you not wanna ceep the baby?

- I dont know! Im really happy for this baby but still im worried it will be bad for Nialls carrier and im not going to be able to do the things i want. And maybe i cant see Niall as much as i do now and that will break me.

Tårarna rann ner för mina kinder.

- I think Niall will love you even if you choose to remove the child. But you have bestäma you soon otherwise it may be too late. And you should tell Niall for how you feel.

- You know Justin, your a good friend. Han log och gick iväg. Efter en stund kom Niall in i rummet.

- How are you darling?

- Im just sad.

- Why?

- I dont know if i wanna ceep the baby...

- Why not? Säger Niall och hans ögon blir stora.

- I fear that the baby will affect your career and we will not be seen very often. And it will be too much for me, I will not be able to cope. I love you too much simply.

- I will suport and love you eather way! Its your choose! But i think you should ceep the baby! 

Min mage började riktigt krampa som den hade gjort förut. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag skrek till Niall:

- AOO! My .. stomach.. hurts! CALL 911!

Han gjorde som jag sa och efter en stund låg jag helt svettig i en ambulans med Niall bredvid mej. Vi kom till sjukhuset och dom körde in mej. Efter att tag vaknade jag upp i ett vitt, ljust rum. Alla var där. Emma, Harry, Niall, Zayn, Louis, Eleanor, Liam, Felle, Justin och Selena.

Man såg att Emma, Felle, Eleanor, Selena och Niall grät. Dom andra såg bara oroliga och ledsna ut. 

- What happend? Fick jag tillslut fram. En sköterska kom fram till mej och tog min hand. 

- Hello Moa! My name is Shantelle and I'm your nurse. I have some bad news .. You know how you got to go to the hospital before for the same attack? We were wrong. It was not because you had not eaten. You had a miscarriage ... While you were sleeping, we took it out. So you are no longer pregnant. I'm sorry.

- No my baby is okay! Your jokins, sa jag i chock.

- No Moa she does not, sa Liam och man såg att han verkligen brydde sej. Alla i rummet var ledsna. Jag började gråta. Riktigt mycket. Man fattar inte vad man har förän man förlorar det. Niall kom fram till mej och kramade om mej. Jag viskade i hans öra:

- Im sorry i know how much you wanted this baby! Its all my foult! Niall ryckte snabbt ifrån och kollade mej i ögonen.

- No! Are you crazy!? This is not your foult! Do not ever say like that again!

- but..

- No buts.. Sa han och kramade om mej igen.

- I Love You Niall.

- I love you to. 

 

 
 
Ingen bild

Ida

23 december 2012 14:09

Mmmmmmeeerrr
Sjukt bra !!)<333

Moa Ström

23 december 2012 15:31

Haha aw! Tack :D¨
Kommer mer om nån dag, kan nt uppdatera så kt nu under julen :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards