onedirectionrockme

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Moa Ström - 17 december 2012 17:07

Harrys pov:


Jag och Emma va på vårat rum och Emma låg i sängen medans jag bytte om. Självklart kollade hon på mej.

- Do you like what you see?

- Ofc!

Jag småskrattade och satte mej i sängen bredvid henne. Hon kollade sådär sött på mej och jag drog henne närmare och kysste henne. Kyssen blev allt mer passionerad. Hon drog handen genom mitt hår och jag drog av henne tröjan. Vi fortsatte och jag lyfte henne längre upp i sängen. Jag var preis påväg att ta av mej byxorna är jag hör Louis ropa:

- Harry i hope you guys not having sex right now! 

Jag bara suckade och fortsatte. Jag fick av mej byxorna så jag hade bara kalsonger på mej och var påväg att ta av Emma byxorna när Louis öppnar dörren och kommer in.


Louis pov:


Jag gick in till Emma och Harrys rum och såg dom på sängen halvt nakna.

- I knew it! Skrek jag och hoppade upp i deras säng.

- Louis?! Go away!! Fick jag till svar av Harry.

- But im jealous! Eleanor dont...

Jag hann inte säga nå mer innan Emma avbröt mej.

- We dont need any details Lou! 

Jag skrattade och gick ut. Jag antog att dom fortsatte efter. Eleanor satt i soffan med mobilen i handen.

- They were having sex huh?

- Yeah, haha you should have seen there faces! 

- So im going over to Moa.. Do you wanna come with me?

- Sure!

Vi gick till Moa, Niall och Zayns rum och knackade på dörren.

- Come in! The door is open and im to fat to get up! De var Moa som ropade. Vi gick in skrattandes. Moa satt med Zayn i soffan och kollade på Justin Bieber på tv:n. Jag hade ingen aning om vart Niall var. 

- Haha Moa your not even fat yet! Säger Eleanor skrattandes.

- Yes i am! I've gone up 4 pounds!

- Were is Nialler? Frågade jag och satt mej i soffan med dom andra. 

- He is in the store and buying more candy for Moa! She cant stop eating! Svarade Zayn och skrattade.

- Its not my foulth! Im pregnant!

- Yeah but Felle is to and she does not eat that much! 

- Oh shut up! Sa hon och gick iväg mot köket.


Moas pov:


Jag är hungrig hela tiden nu. Asså det är sjukt! Varför var jag inte det innan jag visste att jag var gravid? Och varför är inte Felle det? Jag hörde Niall komma in genom dörren. Jag öppnade kylskåpet och tog ut en redbull. Niall kom in och packade upp sakerna han hade köpt. 

- So babe we are going to meet up with a friend tonight, wanna come?

- If i can bring candy, sure! 

Han skrattade och pussade mej på kinden innan han gick ut till tvrummet. 


~ SENARE PÅ KVÄLLEN ~


- Moa we need to go! Hurry! Ropade Niall från hallen. Jag stod i vårst rum framförr den stora spegeln. Jag kollade på min mage från sidan. Det märktes inte att jag var gravid än. Vilket var bra eftersom jag vill inte att massa fans ska veta det än. Jag hade på mej ett par jeansshorts med usa:s flagga som mönster och ett slappt linne med en text där det stod "Fuck off! I'm Awesome!". Jag gick ut till dom andra i hallen och tog på mej ett par högklackade skor och en skinnjacka. Vi gick ner och satte oss i bilen.

- Wait, were are we going? Frågade jag eftersom jag inte visste det än.

- To Justins house! Svarade Zayn.

- Justin hwo?

- Wait Niall havent you told her yet?

- Haha no man! You can tell her!

- We are going to Justin Bieber!

- Wait WHAT?! 

- Haha yeah! Hes our buddie!

- But hes like my biggest idol! Your joking right?

- No were not!


Under hela resten av bilresan satt jag och babblade om att dom ljög och så. Tillslut stannade bilen och vi gick ut och möttes av en glad Biebs.

- Hi bros! Sa han och kramade Niall, Zayn och Louis. Harry och Emma stannade hemma och han kännde varken mej eller Eleanor. 

- Justin this is Moa my girlfriend! Sa Niall och tog sin arm om min höft. 

- Hi Moa! Nice to meet you! Sa han och skakade min hand. Han kollade på min mage och jag kollade på Niall. Han hade antagligen berättat. Louis presenterade Eleanor och dom hälsade. Vi gick in i hans ENORMA hus och gick direkt till köket. 

- Are you guys hungry? 

- Yes i think we all are! But i think Moa is the hungriest! Sa Louis och alla började skratta.

- Oh shut up! I have a reason for it! Sa jag och log. 

Vi satte oss ner vid ett bord medans Niall och Justin lagade mat.

- I need to use the bathroom, were is it? Sa jag och log mot Justin.

- Go out that door and then the secound door to the right! Sa han och pekade på en dörr.

- Thanks! Sa jag och gick ut ur köket. När jag hade stängt dörren hörde jag Justin säga:

- Damn shes hot! Nice work bro!

- Yeah i know and hand off! Sa han och dom började skratta. Jag gick på toaletten och gjorde mina behov sen gick jag tillbaks. Innan jag satt mej ställde jag mej brevid Niall och han kollade på mej fundersamt. Jag skrattade och kysste honom innan jag satte mej på en stol mitt emot spisen. Asså han hade en köks ö. Jag tänkde driva lite med Justin eftersom han tyckte jag var snygg. Jag satt ner mina armbågar på bänken och lutade mej framåt. Linnet åkte ner lite så man såg in i den. Justin kollade på mej sen ner lite längre ner (if u know what i mean). Jag kollade snabbt ner sen tillbaks på honom igen och log på ett sexig/retsamt sätt. Han kollade ner på maten och sen tillbaks på samma ställe som förut.

- Haha Justin are you serious? Säger jag ch sätter mej upp riktigt igen.

- What? Säger han fort.

Jag bara skrattade och gick och satt mej vid bordet. Dom andra såg riktigt förvirrade åt.

- Dont you have a girlfirend?

- Yes i do!

- Why are you looking at me than?

- What are you talking about Moa? Säger Niall.

- Nothing, i just think Justin likes my boobs, säger jag och skrattar. Samma gör Justin och dom andra bara kollar på oss som om vi är dumma i huvudet. Jag tog upp min mobil och tog en bild på Justin och Niall när dom lagade mat och tweetade "Waiting for the food to be ready! Let's say I have the best chefs ever! Xx".



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards