onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Kapitel 16

Av Moa Ström - 16 december 2012 21:46

När vi var framme i LA åkte vi direkt till hotellet vi skulle vara på en hel vecka. Det var ganska skönt att inte åka igen efter typ en natt. På bilresan till hotellet hade jag riktigt ont i magen och mådde allmänt illa. Niall satt och pratade med Zayn som pratade om hans och Perries nya valp dom nyss hade köpt. Jag tog upp mina hörlurar och min mobil och satte på musik. Jag lyssnade på Trublemaker med Olly Murs. Niall drog ut ena hörluren och jag vinklade mitt huvud mot honom. 

- Whats up?

- The sky i guess..

- Haha i meant why are you so .. like sad?

- My mom? And i'm feeling sick.

- Aww, Niall gjorde en ledsen min och pussade mej på kinden. Jag log lätt innan jag stoppade tillbaks hörluren i mitt öra. När vi kom fram till hotellet var de inga fans där. *Pust*. Niall tog min hand och vi gick up till vårat hotellrum. Vi hade rummet bredvid Louis, Eleanor,Emma och Harry. I vårat rum bodde också Zayn. Liam och Felicia fick ett eget rum. Vilket jag verkligen blev avis på. Vi gick in i hotellrummet med Zayn bakom oss. Vi kollade oss runt och jag hittade ett rum med en stor dubbelsäng. Jag la mej fort i den och blundade. Jag sket i att klockan bara var 5 på eftermiddagen. Niall kom in och la sej bakom mej och höll om mej. Jag älskade när han gjorde så. Jag vände mej om så att våra ansikten möttes och kysste honom. Jag kunde känna en tår rinna ner för min kind. Helt plötsligt började min maga krampa.

- Aooh, sa jag och höll min arm om min mage.

- What is it?

- Its hurting, like really bad!

- What is hurting?

- My.. Jag han inte säga nå mer innan det blev värre. Jag bara skrek. Det kändes som hela magen skulle vända sej ut och in. Niall tog upp snabbt upp sin mobil och ringde 911. Nästa sak jag kom ihåg var att jag låg på sjukhuset med massa doktorer och sköterskor runt mej. Jag somnade och efter ett tagvvaknade jag igen. Niall satt vid min sida och höll in hand. 

- OMG! Moa i tought i would loose you forever!

- What happend?

Niall kunde inte svara ,han började att gråta. Emma kom fram till mej och tog min andra hand. 

- Honey, you're pregnant! And you have not eaten as much as your stomach went crazy! You need to eat!

- I am what?

- Pregnant! We are going to be parents! Sa Niall som kollade upp mot mej med ett stort leende i ansiktet.

- Wait? So im pregnant? How long have I been pregnant?

- 2 Months!

- So thats the reason im getting fat?

Alla skrattade och det kom en doktor in för att skriva ut mej. Klockan var halv 1 när vi äntligen kom hem. Jag gick in med ett leenade på läpparna. Nu är inte Felicia själv med att att vara gravid. När vi kom in gick jag in till köket för att ta nått att äta. Det vart flingor och mjölk. Niall och Zayn hade gåt och lagt sej för dom skulle upp tidigt för att börja spela in sitt nya album imorgon. Samtidigt som jag åt ringde jag Lindha. 

- Hello?

- Hi sis!

- Hi! How are you! I cant belive mom did that to you?!

- Im just fine! No! Im more than fine! Mom is going to talk to me sooner or later.

- Why are you so happy? Sa Lindha och skrattade.

- I just find out im pregnant!

- YOUR WHAT?!

- Im pregnant! im having a baby! Sa jag och kände några tårar rinna nr för mitt ansikte. 

- Thats just AWESOME! MATTIAZ MOA ÄR GRAVID!! (Mattiaz är Lindhas man). 

- What did you just say?

- I told Mattiaz! Its okay huh?

- Yeah, but i need to go! Byee love you!

- Love you to!


Jag la på och hävde skåle i disken. Efter det gick jag in till mitt och Nialls rum. Han var så st när han sov så jag tog en bild och la ut den på twitter med texten "Aww! Your so cute when your sleeping! Love you Xx".


~NÄSTA DAG~


Niall väckde mej tidigt.

- Do you wanna come with me?

- Okay, sure!

Jag klev upp och gjorde mej i ordning. Jag satte på mej ett par svarta jeans och en av Nialls tröjor. När jag gick ut till hallen kollade Niall konstigt på mej.

- What?

- Nothing, you just have a big shirt on! You juse to have tight shirts or short shirts.

- Yeah but im feeling fat! 

Niall och Zayn skrattade och vi åkte till studion. I studion träffade jag massa nya folk som dom jobbade med. Jag presenterades för allihop och satte mej i ett rum med dom andra. En av gubbarna dom jobbade med sa fort:

- Niall can you play the song you had written?

- Sure!

Han tog upp en gitarr och började sjunga:


Do you remember summer '09?
Wanna go back there every night,
Just can't lie, was the best time of my life,
Lying on the beach as the sun blew out,
Playing this guitar by the fire too loud,
Oh my, my, they could never shut us down

I used to think that I was better alone,
Why did I ever wanna let you go?
Under the moonlight as we stared at the sea,
The words you whispered I will always believe

 


Niall kollade på mej när han sjöng. Jag tänkte på vad han sjöng om och några tårar rann ner för mina kinder. Dom andra kollade också på mej eftersom dom visste hur det hade varit. Niall slutade sjunga och alla applouderade. 


Jag kan inte fatta att han skrev den där låten till mej, Att jag väntar hans barn och att jag äns har en chans att vara med honom. Det är helt sjukt.


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jao, nu har jag börjar med fanficen igen. Hoppas ni blir glada :D

 
 
Ingen bild

edona

16 december 2012 23:50

Jätte bra !!! Älskar de !!! Ja jag är jätte glad :D<333333

Moa Ström

17 december 2012 06:45

Haha aww! Kul att du gillar den! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards