onedirectionrockme

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Moa Ström - 5 december 2012 18:19

Jag väcker Niall. Han är lite svårväckt så jag pussar honom över hela ansiktet tills han vaknar. När han är vaken drar han in mej i en lååång kyss.

- Ey! Romeo and Juliet! Me and Felicia have something to tell you, säger Liam och går iväg. Efter en stund sitter alla samlade i soffan. Liam såg väldigt nervös ut.

- So... The thing we are going to tell you is... Börjar Felle.

- Were having a baby! Avslutar Liam. 

- What? A baby? Säger jag förvånat.

- Yeah! I am in the third month!

- So a half year away from now you will have a baby? 

- Yeah!

- OMG! Congratiolations!

Alla grattade dom sen satt vi och pratade om allt möjligt ett tag.

- We need to get to airport soon, säger Harry.

- Moa are coming with us? Frågar Niall.

- No i'm staying here, but i promise to be there when you are going to performe at MSG! 

- Okay, I'll miss you.

- I'll miss you to but i need a break, haha.

Han kysser mej mjukt och länge. Jag avbryter kyssen, säger hejdå till alla och går hem. Direkt när jag kommer in för dörren kommer mamma och skriker på mej. Hon var inte så glad att jag håller på som jag gör. 

- Just shut the fuck up mom! It's my life stay out of it!

Mamma kollade förvånat på mej och jag gick upp på mitt rum. Fan vad det dehär jag skulle få stå ut med om jag stannade hemma? Anders kom in i mitt rum och ställde sej framför mej. 

- What do you want Anders?

- Why are you with Niall again? Are you out of your fucking mind?

- Just go away! I'm packing!

- What?

- I'm going back on the tour with them! Go away!

Han gjorde som jag sa och jag ringde Niall. 

- Niall.

- Hi babe! I'm coming with ya! I have packed my bag!

- okay, why?

- Mom is so freaking mad at me and Anders to and i just want to get out of here!

- Okay, go out now then, we need to go!

- Okay, Love you!

- Love you to!

Jag tog min väska och gick ner.

- Where are you going?

- I'm going back on the tour with Niall, i dont want to be here.

- You cant just leave when you want! I am your mother and if i say that you cant go you wont do it!

- Like i said half an hour ago, its mt life ceep you of it!

- Moa if you going on the tour you dont have to come back!

- What? Ofc im coming back?

- No! I dont want you in my house anymore! Get your own! You can come back and get your stuffs!

- What?

- your choice

Jag började gråta, skulle jag välja mellan Niall och Mamma? Vad håller hon på med? Hon har ju alltid stått vid min sida. Jag öppnade dörren kollade bakåt mot mamma som också grät och gick ut. Jag stängde dörren efter mej. Jag gick över till Nialls hus. Jag knackade på och hans mamma öppnade dörren. 

- Honey! Whats going on?

- My mom kicked me out, were is Niall? 

- Hes uppstairs.

- Okay, säger jag och går in. Jag tar av mej skorna och lämnar väskan i hallen innan jag går upp till Nialls rum. Jag öppnar dörren coh Niall vänder snabbt på huvudet. 

 

Nialls perspektiv: 

 

Moa kommer in i mitt rum gråtandes. Jag går snabbt fram till henne och kramar om henne.

- Whats going on? frågar jag samtidigt.

Hon berättar allt. Hur hennes mamma praktiskt taget hade slängt ut henne, och henne ska Moa kalla för mamma? Jag kramande om henne igen. Hon skakade och grät. Jag bad henne sätta sej på sängen medans jag gick och berättade för dom andra vad som hade hänt. Dom borde ju också få veta. Jag samlade allihopa i tvrummet. Jag berättade allt som hade hänt. Dom var riktigt shockade. Moa kom in i rummet och Eleanor ställde sej snabbt upp och kramade om henne. Moa grät fortfaramde. Vilken gjorde så Eleanor och Emma också började göra det. Eleanor som var så känslig och brydde som alla och Emma som inte kan se Moa gråta utan att själv gråta. De är typ som dom delar känslor. Är Emma arg är Moa arg. Är Moa glad är Emma glad osv.. Vi tog alla våra saker och åkte till flygplatsen. Nästa stopp, Los Angeles.

 

Av Moa Ström - 5 december 2012 13:47

Hej. Jag hade nyss skrivit nästan ett helt kapitel på mobilen när hela skiten försvann .. Så det blir inget kapitel för än i kväll eftersom jag blev VÄLDIGT irriterad nu.. Men tack för att ni läser iaf! :) Ni får en sexig bild på Zayn att kolla på ist ;)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards