onedirectionrockme

Alla inlägg under december 2012

Av Moa Ström - 30 december 2012 02:38

Jag skrev om kapitel 24.. Jag vart inte nöjd med de första jag skrev. Men hoppas ni inte blir allt för förvirrade ;)

Av Moa Ström - 30 december 2012 00:57

Harrys pov: 

Jag vaknade upp med Emma på min sida. Jag var den lyckligaste människan på jorden som hade henne. Idag var den dagen det äntligen skulle hända. Jag klev upp och väkte Emma innan jag gick till köket för att göra oss frukost. När jag var klar med frukosten kom Emma in till köket. 

- Ive made Tee, säger jag och kysser henne.

- Sounds perfect! Säger hon och ler. Vi äer en lugn frukost och när vi båda var klara gick jag och ställde mej framför henne. 

-Emma...

- Yes..? Jag ställer mej på ett knä och tar fram en ring ur fickan.

- Will you marry me? 

- OMG!! OFC I WANT!! Svarar hon och börjar gråta. 

- Emma ive loved you sence day one! If i could go back and change anything i woulndt! You are the girl in my dreams! You are my whole world and i love you! Jag sätter ringen på hennes finger och kysser henne. Efter en stunds "firande" eller vad man nu kan kalla det knallade vi över till Niall och Moas lägenhet. Vi gick in och gick till vardagsrummet. Alla var där utom Moa. 

-Where is Moa? Frågar Emma fort. 

- Shes still sleeping, säger Niall. 

- What? The clock is 3.00 pm? 

- Yeah i know, shes really tired, she havent sleeped ANYTHING sense christmas. 

- Oh, i will let her sleep then. 

En och en halv timme gick och vi kollade alla på tv medans vi väntade på att Moa skulle vakna. Efter ett tag kom och släpandes upp ur sängen. Hon satte sej bredvid Niall och gäspade stort. 

- Goodmorning sleepy, säger Niall och kysser henne på pannan.

- Im going to get something to eat, säger hon och går till köket. 

- I have to talk with her about a thing, i will be back soon, säger jag och följer efter henne. 

Hon stod och kollade i kylskåpet. 

- Moa, can we talk about yesterday?

- No! Thats forgotten! 

- Good! Couse i was really drunk and..

- Harry you dont need to come up with an exuse, its all gone, okay?

- okay, säger jag och går tillbaks till Emma. Efter en stund kommer Moa tillbaks. 

- What did you eat? Frågar Niall och lägger armen om henne. 

- Nothing, i dont feel like eating, säger Moa och lägger sitt huvud Moa Niall axel. 

- Okay i cant wait anymore, säger Emma och sätter sej upp riktigt. 

- What? Säger Moa irreterat. Hon var på väldigt dåligt humör, de märktes. 

- Harry propoosed to me this morning, säger hon och Moa flyger upp ur soffan. Hon skriker och springer fram till Emma och kramar om henne. Hon kramar även om mej efter. Alla säger grattis och Moa sätter sej ner igen.

- Aotch! Ny my head hurts even more, säger hon och lutar huvudet bakpåt. Emma skrattar och jag kollar på henne. Jg älskar hennes skratt. Det är såå gulligt. 

 

Nialls pov: Vi satt alla och snackade ett tag innan vi betsämde oss för att sätta på en film. Det var klassikern "Dear John". Den var riktigt bra. När filmen var sluta satte vi på "The notebook". Moa hade somna i mitt knä och sov så sött. Efter filmen satt vi kvar och pratade. Jag strök några hårstrån från Moas ansikte och log. 

- You really love her huh? Säger Louis och ler. 

- Shes my everything, säger jag och känner en tår rinna ner för min kind. Jag torkar snabbt bort den och bär in Moa i sovrummet. Jag bäddar ner henne och går ut till vardagsrummet. 

- I will go to sleep now, you guys can stay if you want! Or else you find your way out whenever you want, säger jag och går och lägger mej. Jag kryper ner bakom Moa och somnar med ett leende på läpparna. 

Av Moa Ström - 29 december 2012 19:02

Liams pov:

Vi kom hem från klubben. Varken jag eller Felle hade drukit nå. Ja vi båda har våra anledningar. Klockan var 01.23 och dom andra var kvar på klubben. Jag antar att imorgon skulle alla samlas i någons lägenhet och slappa som vi alltid gör dagen efter vi hade varit ute och festat. Felle var riktigt trött så vi båda gick och la oss. Hon var nu i 7nde månaden. 2 månader kvar. Att hon var gravid hade varit en av dom största nyheterna inom kändisvärlden ganska länge nu. Det var typ med i varända tidning man såg. Det var bra att ingen visste om Moa. Det hade blivit kaos då. Jag låg och funderade över allt möjligt länge innan jag somnade. 

 

Moas pov: 

Vi var kvar på klubben. Liam, Felle, Zayn och Perrie hade gått hem. Emma skulle snart gå hon med. Jag hade inga planer på att lämna än. Inte Niall, Louis, Eleanor eller Harry heller.  Vi satt uppe i VIP båset och snackade. Jag var ganska full men inte så mycket. Jag dricker ju inte så mycket.. Längre. Dom andra va riktigt fulla den märktes. Emma lämnade och vi andra satt kvar.

- So when are you guys getting merried? Frågade Eleanor.

- We havent set any date yet, svarar jag med ett leende på läpparna. 

Vi pratade om vårat bröllop länge. Harry satt ovanligt tyst och sa inget. 

- Harry can i talk with you? 

- Sure, talk!

- Private?

- Sure, lets go!

Vi gick ut och ställde oss bakom klubben. 

- Whats up? Is somethig going on between you and Emma?

- No.. Maybe.. Yes, but she doesent know what it is.

- What is it? You can talk to me! I wont tell!

- I think im going to breakup with her

- Wait what? Why?

- Im in love with someone else.

- So you dont love Emma anymore? And hwo is that other girl? You havent been cheating on Emma huh?

- Yes i do but... I feels wrong. And i cant tell you hwo the other girl is. She have a boyfriend. And NO! I would NEVER do that to anyone. 

- Harry you should tell that ither girl how you feel before you dump Emma. 

- Yeah i know.. Moa...

- Yeah?

- Your the girl..

- No Harry! I love Niall and you know that!

- Yes i do but i know you love me to!

- Harry not that way! You are like a brother to me!

- Maybe this can change you mind. 

Jag hann inte reagera innan hans läppar var pressade mot mina. Jag var en riktigt bra kyssare faktiskt. Jag ryckte ifrån efter en stund och vände mej om för att gå iväg. 

- Moa?

- Do not breakup with Emma! Var allt jag sa innan jag sprang in igen. Jag satte mej bredvid Niall och han kollade konstigt på mej.

- What were you 2 talkong about that long?

- Stuff, säger jag och kysser honom. Harry kommer och sätter sej bredvid mej och lägger handen på mitt lår. Han flyttar till insidan av låret. Jag kollar på honom och han ler stort mot mej. 

- I will never give up on you, viskar han i mitt öra.

- So you wanna play that game? Viskar jag tillbaks. Han kollar frågandes på mej och jag kollar på Niall. Han kollar bort så jag tar mitt finger under hans haka och vrider hans ansikte emot mej. Han öppnar munnen för att säga nå men jag hinner trycka hans  läppar mot mina innan. Jag stoppade in tungan och vi satt så ett tag. När vi väl slutade hade Harry flyttat på sej. Efter en stund gick vi alla hem. Vi bodde i samma hyreshus så vi hade roligt på vägen tillbaks. Jag vågade inte berätta för Niall vad som hade hänt när jag pratade med Harry. Tänk om han skulle bli arg. Vem vet vad han skulle göra då? Vi gick in i lägenheten. 

- The guys will come over tomorrow and just chill, they will come when they wakes up.

- Okay

Vi la oss i sängen och efter en stund somnade jag med Nialls arm runt om mej.

Av Moa Ström - 26 december 2012 23:45

Nialls pov:

Vi hade haft en jätte mysig jul efter allt drama. Det var dagen efter jul och dags att åka hem. Fest ikväll med killarna och deras tjejer. Själklart mer folk också eftersom vi ska fira Louis födelsedag. Vi satt i bilen påväg hem. Greg körde oss och såklart hade vi skitkul. Vi hade hög musik på. Det var nån radiokanal. Dom spelade våran låt "What makes you beautiful" så vi alla satt och sjöng med. Inte så seriöst men ja. När låten var slut kom det såklart en annan låt. När jag hörde musiken. Jag kollade på Moa. Hennes glädje hade helt plötsligt försvunnit. Det var låten "I Love You" med Avril Lavigne som spelades. Ja, den låten jag hade spelat för henne.

- Greg can you please turn that off?

- Why? Its a beautiful song?

- Please.

Han gjorde som hon sa och jag tog Moas hand och log mot henne. Hon log lite halvt tillbaks. När vi kom fram gick vi snabbt in i lägenheten. Jag kunde inte vänta så jag trök Moa in mot väggen och kysste henne överallt. Jag hade inte fått chansen att äns ta på henne när vi var hos mamma. Jag lyfte upp henne samtidigt som våra tungor lekte med varandra. Helt plötsligt hör jag Moas mobil ringa i fickan. Hon tog upp den för att kolla vem det var.

- I have to take this, säger hon och jag släpper ner henne. 

- Hallo? No you didnt! Wait what? Are you joking? NO!! I wanna see her! No stop it! Hon föll ner på golvet och grät. Jag tog hennes mobil snabbt för att kolla vem det var.

- Hallo? Säger jag.

- Hi ehm who am i talking to?

- Niall, Moas boyfriend.

- Okay, I just told her that her mother has been in an accident. She did not make it. I'm sorry.

- Thats for calling, jag la på. Jag kramade snabbt om Moa. Jag ledde henne till sängen där hon kunde få gråta ut riktigt. Jag gick ut för att ringa Louis och ställa in.

- Louis!

- Hi man! 

- Oh Hi Nialler, ready to party?

- About that..

- You cant make it? 

- No..

- Its my birthday-party! How low can you go Niall?

- Moas mom has been in an accident. She did not make it. I need to be there for Moa right now. 

- Oh man! Thats okay! We can take it another day!

- Good! Im sorry bro!

 

~ 2 månader senare~


- Niall hurry up! We'll be late for the funeral!
- I will! I'll just tie my tie.

Idag var det dags för moas mammas bergravning. Moa skulle sjunga en jätte fin låt!

 

Moas pov:

Idag var dagen för mammas bergravning. Jag ångrade hur saker och ting slutade mellan oss så idag ska jag sjunga för henne och även tala. Vi kom dit, prästen pratade och Anders höll tal innan det var min tur.

- So, im going to sing a song before i talk. Hope you like it.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Pmw8PgbiHmY (låten, lyssna på den medans ni läser hennes tal)

 

Medans jag sjöng såg jag hur många blev förvånade på att jag kunde sjunga. Eller iallafall Niall, Louis, Liam, Harry och Zayn. Dom flesta var rörda och flera grät. När jag var klar var de dags att hålla tal. 

 

-So .. I have never dared to sing in front of people. Or atleast none other than my mother. Mom loved when I sang. I could sing to her until she fell asleep, exactly as mothers usually do with their children. But our family was and is different. Me and Mom got no good end. But I know that she loved me more than something else. She was just confused and did not know how she would do that I would be safe. I loved and love her with all my heart. She will always be there. I remember how great relationship I had with my mother before we started to fight. We talked about everything, did lots of things together, but most of all trusting each other. There is one thing I have struggled to do in recent times. Trust the people. But the mother said, "God will give you a warning that something bad is about to happen. 'Cause he is watching over you. You are his special little angel child." I will miss mom reached enormous but yes, she will always live on in our memories. Thank you!

 

Folk applouderade och bergravningen fortsatte. Vi gick ut för att hissa ner kistan och Niall höll om mej. Jag grät och grät. Samma gjorde många andra. Efter hela cermonin åkte vi hem. Vi sket i fikat. Jag pallade inte. Direkt när vi ko hem tog jag av min klänningen och la mej i sängen. Jag brydde mej inte om att alla killr

arna + deras tjejer hade följt med tillbaks. Niall kom in i sovrummet och satte sej på huk framför mej. Han pussade mej på pannan och sa lungt:

- Honey, im going out with the boys! We need to catch up a little bit! I will be home late! I Love you.

- Okay, just dont drink that much, you know how you are when you are really drunk. 

- Okay, Säger han och går ut. Efter kanske en timme hade dom åkt. Jag klev upp ur sängen och gick till soffan. Jag satte på tv:n och satt på E!. 

- Today we have a NIALL HORAN SPECIALL!! We are going to talk about him for 1 whole hour!

Ja de kunde väl vara nått att titta på. 

- So today all the boys was on Moas mothers funeral! Moa looked really sad, buuhuu! But Niall doesent seem to care a bit! For just 5 minutes ago he was seen at a cllub clubbing with the boys and allot off girls! He was the only one who didnt bring hes girlfriend and the girls were ALL OVER HIM! And he didnt seem to care about Moa att all! I am Chelsea Jenssen and im and im your host tonight and your whatchin the hollywoodhothour!

 

Jag suckade och klev upp. Nä fan! Jag ska också ha kul! Jag skiter i om min mamma är död just nu! Dom problemen kan jag hanskas med imorgon! Jag bytte om till en TIGHT neonrosa klänning utan axelband. Den var inte så länd bara så den täkte rumpan. Jag släppte ner mitt hår och gjorde en enkel sminkning. Jag visste vilken klubb dom var på så jag tog en taxi dit. När jag kom fram gick jag in med själförtroendet på TOPP! Jag såg killarna uppe i deras VIP bås. Jag gick dit och vakterna släppte in mej. Som dom hade sagt åp tv:n var 2 tjejer och klängde på Niall. Jag vart spyfärdig. Och han gjorde ingenting. Han visste inte äns att jag hade kommit. Jag ställde mej framför dom med armarna i kors och sa bitchigt:

- Ehm hi hoes! He has a girlfriend so just keep going!  Den ena av dom knäppte fort till och ställde sej framför mej.

- And hwo might that be? You+

- Yeah thats right so just get your big fat as away from here!

- Yeah that did not come from the right mouth! Jag hörde alla bakom oss säga "ohh" typ som hon ägde ut mej. '

- But the little honey! Can you no better than that?
- Bitch please! I can do this all night if you want!
- No, I'd rather party with my fiance than stand here and listen to all your crap. So go freak!

Hon gjorde som jag sa och gick iväg. Jag satte mej bredvid Niall och han log konstigt mot mej.

- What?

- Oh nothing, i've just never seen that side of you before!

- Haha and you are not going to do that again eather!

- Why not? It turned me on!

- Why are you horny all the time?

- Maybe becaouse your my girlfrend?

- Oh shut up!

 

-------------------------------------------------------------------

SKIT DÅLIGT KAPITEL JAG VET! Men jag har ingen jävla aning om vad jag ska skriva om. Ni får gärna komma med förslag... Men jag tror att uppdateringen kommer bli lte värre nu pga ingen insperation. Sorry. 

 

Av Moa Ström - 26 december 2012 17:26

Moas pov: 

Vi satt i bilen påväg mot Nialls föräldrar. Paul hade ställt upp och köra oss. Jag hade ring ALLA och berättat nyheterna. Haha eller inte alla men alla i bandet och deras tjejer och Lindha och Mattiaz som hade berättat för Anders och pappa. Jag hade ingen aning om hon hade berättat för mamma och inte brydde jag mej heller. Jag och Niall satt i baksätet. Niall höll på med mobilen medans jag försökte sova lite. När jag var påväg att somna började min mobil att durra. Det var ett okänt nummer. Jag svarade ganska fort:

- Hallo?

- Moa?

- Yes, hwo im i talking to?

- Its your mother!

- I dont have one.

- Look, Moa im sorry! I tought i was protecting you! I miss you so much! Please forgive me. I love you.

Jag satte mej hastigt upp och var rasande. Jag småskrek åt henne:

- You dont know how much i have been trought when you wasnt there! When i needed my mom! And you just want me to forgive you? You have to be sick! Go to hell! 

Jag la fort på och Niall kollade förvånat på mej. 

- It was my mom.

- Yeah i got that! Don't let her ruin your christmas.

- I wont, säger jag och lägger mitt huvud på Nialls axel.

- Is everything okay back there? Hör jag Paul säga.

- Yeah.

Efter en stund var vi framme. Vi klev ur bilen och tog våra saker. Efter det sa vi hej då till Paul och gick in i huset. Jag kollade inte åt mamma och pappas hus. Nästan på en gång var jag fast i en hård kram av Nialls mamma. Det kändes nästan som om hon hade saknat mej mer än Niall. 

- Mom! Im here to! Säger Niall och jag skrattar.

- I know son! Ive missed you! Säger hon och kramar om Niall istället. Vi går in i tvrummet och möts av trevliga blickar. Nialls brorsa Greg och hans tjej Caroline (inte för jag vet om han har en tjej irl men ja) satt i soffan. Det var skönt att inte så många folk var här. Vi hälade alla på varandra och jag satte mej bredvid Niall i soffan.

- You are just in time for the presents! Säger Nialls mamma och ler stort. Samma gör jag. Eftersom jag ÄLSKAR julklappar. Niall kollar på mej och skrattar. Jag knuffar honom lite löst på armen. Samtidigt som vi öppnade klapparna pratade jag med Caroline.

- So how long have you and Niall been togheter? 

- 6 months. You and Greg?

- 2 months. 

När vi var klar var jag väldigt nöjd. Jag hade fått lite saker jag med av Nialls mamma och bror. och av Niall med såklart så ja. Jag var glad. 

- Niall im going to mom and dad just to say hi to dad, Anders, Lindha and Mattiaz. Are coming with me?

- Sure!

- Yeah but i can promise you that i will kill mom if she says anything to me!

Jag tog på mej ett par skor och gick ut. Jag sket i jackan det var ändå inge långt. När vi stod utanför dörren vågade jag nästan inte gå in. Men jag tog mej till mods och öppnade dörren. Alla var i vardagsrummet så dom hörde inget. Niall stängde tyst dörren bkom mej och vi smög in till vardagsrummet.

- Marry Christmas! Säger jag och alla kollar mot mej.

- OMG! Moa! What are you doing here! Ive missed you so much! Hör jag Lindha säga samtidigt som hon kramar om mej. 

- I just needed to say hi.

Jag gav alla utom mamma en kram och satt mej i soffan. 

- So how is all going? Säger jag och ler stort. 

- Just good, säger Lindha och kollar på mamma. Mamma gick ut ur rummet. 

- The truth is, its haent been good sense you left, säger Anders och kollar på mej.

- Why not?

- Mom has been mad all the time! or she is sad. one second she can be sitting in a corner with a picture at you and next second she say she hates you. She really misses you!

- Its her own foult, i'll soon be back! Im going to get something to drink! Som sagt var gick jag till köket för att kolla om dom har nått drickbart. Där inne står mamma och diskar. Jag öpnnar kylskåpet och ser en redbull stå där. Konstigt eftersom jag är den ända i familjen som gillar det. Jag tar den och helt plötsligt hör jag amma säga:

- You know what i sayed in the phone was true huh?

Jag smällde igen kylskåpsdörren och vände mej om för att kolla på henne. 

- No its not! Just shut up i dont wana hear anything that comes out of youre mouth! 

- But Moa we need to talk about this.

- I still have nothing to say to you! Life would have been much better if you only had adopted me away or something. I hate you! You should know that! So just shut the fuck up! Skrek jag rätt upp i ansiktet på henne innan jag stormade ut till vardagsrummet.

- We are going to go now, it was fun to see you guys! Niall c'mon!

Jag gick ut till hallen för att ta på mej skorna när jag ser mamma komma stormandes emot mej. 

-Choosing Niall over me again?! Skriker hon. 

- Yes! I reallt do! And we are getting married! Fun huh? BITCH! Jag slår till henne hårt på käften med flathand innan jag går ut med Niall bakom mej.

- What was that good for? Säger Niall lite smått förbannad. 

- I warned you.
- Yes, but that will not make things much better.
- It was not what I was looking for either.
- Moa stop!
- Stop what?
- Stop making everything worse! I know you miss your mom just as much as she misses you!
- So you take her side?
- Yes I do actually!
- And you are the man I will marry? Or would marry! Skriker jag samtidigt som tårarna rinner ner för mina kinder. Jag tar av mej ringen och kastar den på honom. Jag springer iväg. Niall står helt chockad kvar. Efter en stund står jag utanför Markus hus. Jag knackar på dörren. Han öppnar och jag kollar på honom. Jag hade faktiskt saknat honom. 

- Moa?

- Can i come in?

- Sure!

Jag gick in. Vi satte oss i soffan på hans rum. Vi satt och pratade i kanske 3 timmar innan jag bestämde mej för att gå tillbaks till Niall. när jag kom till Nialls hus satt dom alla vid matbordet. Dom kollade på mej. Jag sckade och gick upp på Nialls rum. Jag la mej i sängen. Niall skulle aldrig prata med mej igen. Fast de han hade gjort var fan as taskigt. Fast han hade ändå rätt. Efter en stund kommer han faktiskt in. Han sätter sej på sängen.

- Im sorry Niall, säger jag och sätter mej upp.

- I know, im to! Säger han och kramar om mej. 

- I love you!

- And i love you to!

Han satte tillbaks ringen på mitt finger och kysser mej. 

- Im sorry i ruin your christmas! Säger jag fort.

- You didnt! Your still here and thats the onlt thing i care about.

 

Av Moa Ström - 25 december 2012 23:38

Bara så ni vet höll jag på att DÖ när jag skrev senaste kapitlet!

Först för jag skrev DIRTY

Och sen för att jag skrev det andra i slutet ni fattar nog.. 


OH HOW I WISH THAT WAS ME!

Av Moa Ström - 25 december 2012 22:35

Moas pov: 

Jag vaknade upp nästa dag helt kallsvettig. Niall låg på andra sidan av sängen och sov. Jag kollade klockan 10.23 am. Men hallå vad hände egentligen? Det ända jag kommer ihåg att jag var att jag stod på den där bron? Jag kände hur Niall kysste mej i nacken. 

- Marry Christmas Babe.

- Wait? Wasnt it christmas yesterday? 

- No what are you talking about?

- So it was just a dream?

- What was just a dream?

- Oh nothing.

Lättnaden spreds i hela kroppen. Det var bara en dröm. En hemsk mardröm. Jag vände mej om så jag låg face to face med Niall. 

 

Nialls pov:

Moa log och kollade på mej samtidigt som hon log. Fan vad fin hon är.

- Why are you smiling?

- I just love you so much!

-Aww.

Jag kysste henne passionerat. Jag la mej över henne och drog av henne tröjan. Hon sov med bara en tröja och trosor och jag med bara kalsonger. Jag fortsaatte kyssa henne medans jag klämde på hennes ena bröst. Jag kysste henne ner mot nyckelbenen och upp igen och stoppade in tungan i hennes mun och hon gjorde samma. Hon vände på sej så att hon låg över mej istället. Hon drog av mej kalsongerna. Jag njöt samtidigt som hon började suga av mej. Ett högt stön lämnade min mun. Hon fortsatte och jag stönade bara mer och mer. 

- Moa im comig!! Sa jag högt och som sagt kom jag. Hon svalde snabbt satsen. Hon klev upp ur sängen.

- Merry Christmas, sa hon och gick ut ur sovrummet. Jag klev också upp, tog på mej ett par rena kalsonger och gick ut till köket där Moa stod och gjorde frukost åt oss båda. Jag kramade om henne bakifrån. 

- Remember that we are going to my mom after breakfast, viskade jag i hennes öra. Hon vände sej och och la armarna på mina axlar. 

- Yeah i know.

Jag kysste henne innan hon fortsatte med frukosten. Den blev klar och vi gick till tvrummet för att äta. Jag satte mej först sen satte sej Moa mellan mina ben. Vi kollade på lejonkungen medans vi åt. När vi var klara vände Moa sej om. Hon hade fortfarande inte klätt på sej så hon hade bara trosor på sej. Hon la sej över mej och började kyssa mej. Jag hörde hur någon kom in genom dörren. Moa flög upp och sprag så fort hon kunde till sovrummet.

- Was she naked? Hörde jag Harrys röst säga. 

- No she han pantis on.

But no bra?

- Shut up! What are you doing here on christmas? 

- I was just stopping by to leave you some presents. 

Moa kom ut igen. Hon hade tagit på sej en bh och en av mina tröjor. 

- Hi Hazz!

- Marry Christmas, sa han och gav Moa en påse. Moa kollade i den och när hon såg att det var julklappar blev hon helt tills sej. Hon älskade att öppna packet.

- Omg! Thanks! Can we opne them now?

- No! You can do that when im gone!

- Oh okay, when are you going?

- Haha do you want to get rid of me?

- Yes! 

- Haha im gonna go now! Bye!

Han gav Moa en kram sen gick han. När han hade stängt dörren flög Moa till soffan. Hon tog snabbt ut en packet och jag kunde inte låta bli att skratta. Hon kollade på vad det stod på de.

- Fuck, its for you! Hon gav mej packetet och jag öppnade det. Det var ett iphone-skal till min iPhone 5. Det var en bild på Moa och mej på skalet. 

- Aww look what Hazz and Em got me!

- Omg! Thats us! 

- Yeah.

Hon tog upp ett packet till. Hon läste på det och öppnade det fort. Jag antar att det var till henne. Hennes ögon vart stora. Hon hade fått en ROSA iPhone 5. Jag kan inte fatta att Harry och Emma hade fått tag på en sån. Hon vart jätte glad och gjorde några glädjeskutt. 

- Babe i got a present for you to, i'll just go and get it. Sa jag och gick iväg föt att hämta den. När jag kom tillbaks satt Moa glatt och väntade. Jag ställde mej på ett knä framför henne och tog fram en liten ask. Jag öppnade den...

 

Moas pov:

Han gick iväg för att hämta presenten och så fånig som jag är satt jag och väntade som en 5 åring. När han kom tillbaks ställde han sej på ett knä och tog fram en liten ask. Nej det här kan inte vara sant, tänkte jag. Han öppnade asken och innuti låg en underbart fin ring. 

- So Moa! I have loved you sense a LOOONG time ago. And i think its the time to take the next step. So Moa.. Do you wanna marry me?

Jag kunde inte låta bli att inte gråta.

- OFC I WANT!! 

Han satte ringen på mitt finger och ställde sej upp. Jag hoppade upp i hans famn och kramade om honom. 

- Can i tell the other? Frågade jag snabbt.

- Yeah sure! But do not tell my mom! 

- No okay, im gonna call Louis first! Its hes birthday! OMG! I gonna use my new phone to! And tell him im getting MARRIED!!!!!!

Som sagt var tog jag upp min nya mobil och ringe Louis. Hans nummer var inlagt redan. Jag antar att Harry fixade det. 

- Hallo?

- Hi Lou! Its Moa! Happy birthday!

- Hi Moa! What phone are you calling from? And thanks!

- My new phone! Harry and Emma bouth it for me!

- Is that why you sound so happy?

- Yes.. Maybe.. No.. Is Eleanor in the room?

- Yeah why?

- Can you turn on the speaker?

- Sure.. So done!

- Hi Moa! Hörde jag Eleanor säga.

- Hi El.. So what im going to tell you is really importand so listen!

- Yeah! Just tell us!

- So Niall like... He .. He proposed today! We're getting married!

Jag hörde hur båda skrek i andra änden.

- OMG YOU HAVE TO BE KIDDING ME?

- HOW IN HELL DO HE DEAR TO TO THAT BEFORE ME???

- Haha i know! Its just fucking amazing!

- Omg congrats! 

-Thanks! But i have to hang up! Im gonna call Hazz and Em! Love and Miss you guys!

- Yeah love and miss you to!

Av Moa Ström - 25 december 2012 20:31

Hej.. Jag vet att jag har många stavfel när jag skriver. Men asså de e så att jag nt kollar så mkt när jag skriver så jag vet nt hur de blir och jag är en sån son INTE gillar att läsa genom hela skiten när jag har skrivit de eftersom jag inte blir nöjd med vad jag har skrivit. Men jag försöker att skriva rätt. Men ibland blir de fel. Asså jag e människa och alla gör misstag.. Typ.. Men asså bara så ni vet. Om ni gillar min fanfic så får ni stå ut ;)


Men tack för er som gillar min fanfic, LOVE YA! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards