onedirectionrockme

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Moa Ström - 28 november 2012 19:14

Lyssa medans ni läser:

http://www.youtube.com/watch?v=C4HJ0zfZ-EM

 

 

Moas perspektiv: 

 

Några veckor hade gått och jag hade tröttnat riktigt mycket på det här nu. Jag saknade min familj och alla mina kompisar i Irland, men jag försökte stå ut för Nialls skull. Jag var på hotellrummet i tyskland medans Niall var på genomgång. Jag tog upp min laptop och gick in på twitter. Jag läste många av alla mina mentions. Det var väldigt mycket hat. Många fans bråkade över mej, alltså vissa hatade vissa försvarade. Jag satt ocj läste allt hat, ord för ord. Jag kände hur tårarna rann ner för mina kinder. Det var då jag bestämde mej.Jag visste att jag skulle ångra mej men det var bäst just nu. Jag skrev en tweet. 

 

"Thanks to all the fans who has been there on my side! I love you guys but it's time to say goodbye. I know that i will regret this but i have to do it. It's not that i don't love Niall, i do! But i can't take it anymore, Im sorry"

 

Jag packade min väska och tog en taxi till flygplatsen. Jag köpte en biljett och gick och satt mej för att vänta på flyget. Min mobil durrade i fickan. Jag tog upp den och Nialls namn syndes på displayen. Jag svarade fort med gråten i halsen. 

- Hallo?

- I read your tweet, whats going on?

- Im on my way back to Ireland. You were right when you left me before. This wont work. 

- What are you talking about? I was wrong! It was the biggest mistake in my whole life! I Love you Moa!

- I love you to but i cant take it anymore! Im sorry..

Jag la på och kände hur tåranra kom fram igen.

 

Nialls perspektiv:

 

Moa gjorde precis slut med mej! Jag måste till flygplatsen! NU! Jag bad Louis köra mej och de gjorde han. Eleanor, Felle och Emma följde med! Dom är ju trotsallt Moas bästa vänner. Vi kom fram till flygplatsen och jag gick fort till incheckningsdisken för att fråga vart flyget var. 

- Gate 12, säger kvinnan vänligt.

- Thanks! Säger jag och springer iväg mot Gate 12. Dom andra kommer efter. Jag kommer in till väntnings rummet men ser inte Moa någonstans. Dom har börjat stiga på planet. Jag kollar mot kön och ser Moa. Hon är nästa person att kliva ombord. Hon ger manenn sin biljett som granskar den noga. 

- MOA! WAIT! WE NEED TO TALK!!

- MOOOAAA!!!! Vi allihopa stod och skrek på henne. Hon fick tillbaks biljetten och var precis påväg in när hon vände sej om. 

- Moa! Don't go! Come back!

- No!

Hon gick ombord på planet och allt var för sent. Jag började gråta. Dom andra försökte trösta mej men jag puttade bara bort dom. SKIT! Varför? Vad har jag gjort mot henne? Omg! Jag vill bara hålla om den tjejen jag älskar just nu. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards