onedirectionrockme

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Moa Ström - 27 november 2012 16:42

Felles perspektiv:

 

Vi va framme i England. Liam kollade på mej och log. Jag och Liam var tillsammans. Vi hade bara inte gått ut med de än. Vi hade inte äns berättat för dom andra. Vi gick ut ur planet och in i flygplatsen. Paul kom fram och gv oss några order.

- So, you will stop and talk to the fans untill we say it's time to go. Do not say anything bad or anything the paparazziz can turn to something bad. Okay! GO! 

Vi gick ut och jag såg hur dom har fått spärrat igen vägarna INOMHUS! Det var massa fans överallt. Jag var väldigt nervös men Liam tog min hand och log. Eleanor, Louis och Zayn gick först. Det var nog för fansen redan var vana med dom. Sen gick Moa och Niall in hand i hand. Efter det Emma och Harry. Fansen skrek. Dom skrek både snälla, och rikitgt taskiga saker. Vissa skrek även rakt ut. Moa värkade ta det väldigt bra. Hon bara log och vinkade lätt. Liam började gå in, han höll fortfarande min hand och jag gick in bredvid honom. Moa kollade på oss konstigt och sa något till Niall som också vände på huvudet åt vårat håll. Han log och vi ställde oss bredvid dom. En tjej kom fram med en mikrofon och tystade alla fansen.

- So, we will let the fans ask you guys something before your going to the hotel. Okay, first question. Hon gick fram till en tjej och lät henne ställa frågan.

- I want to ask Liam a question, is that your girlfriend? Frågar hon och pekar på mig. Jag kollar på honom och ler. Han skulle väl ta ur sej den där frågan ganska lätt. Ha tog upp en mikrofon och svarade.

- Yes it is!

Jag kollade på honom med stora ögon. Han erkände. Nu vet folk att jag är tillsammans med Liam Payne. Men ingen vet väl den andra hemligheten iallfall. Fast det vet ju inte Liam heller. Han pussade mej snabbt på kinden och nästan alla fansen la till ett: Aww. 

- Oh that was somthing! Säger tjej som håller i hela grejjen. Next question. Hon går fram till en tjej och hon frågar:

- Moa, do you really love Niall or do you just juse him for the fame? Man såg att Moa vart ganska nervös. Hon var ju lika van som mej med sånna här saker. Jag såg Niall viska något i hennes öra. Jag vet inte riktigt vad men hon fick en mikrofon och svarade.

- I really love Niall, actually i have done that for 2 years, that means i loved him before he got famous to. We have history togheter.

- But before this trip tp Ireland the guys was on he never said anything about you.

- I know, we were not togheter than, but he came back for me and i'm really happy for that.

- Guys we need to go, hörs Pauls röst. Dom säger hej då till fansen och vi går iväg mot bilarna. Vi åkte till hotellet och checkade in. Liam fixade så vi kunde dela rum. Vi gick in och jag satte mej i soffan. Liam satte sej i en fotölj bredvid och jag började. Jag skulle berätta. Omg, hur kommer han reagera. Vi har ju varit tillsammans i 3 månader nu. Ja va var tillsammans innan vi kom till Irland. Jag har ju varit med Eleanor innan med + att jag har träffat Liam mycket i smyg. 

- Liam i need to tell you something.. 

- Mhm, säger han och sitter med mobilen i högsta hugg.

- Can you please listnen? It's imortand!

- I do.

- Liam! Can you please but down your freaking phone!? 

- I'm texting Simon about the concert in USA! What is more importand than that? 

- Not me i guess, säger jag och reser mej hastigt upp. 

- Why are you in that mood? Your so annoying!? Säger Liam och reser lika hastigt upp.

- I DON'T KNOW! MAYBE IT'S CUZ I'M PREGNANT! WHIT YOUR FUCKING BABY!!!! Skriker jag rakt upp i hans ansikte och jag kännr hur tårarna rinner. 

- Oh gosh! I'm so sorry honey, it's just that, you know how i am when it comes to my job and stuff, but nothing is more importand than you! Han kramar om mej och jag slutar sagta gråta. 

- What month are you in?

- I'm in the second month.

- Omg, i'm going to be a dad, allready.

 

 

Moas perspektiv: 

 

 

Jag och Niall hade nyss kommit in i vårat rum. Jag la mej på sängen helt utmattad. Jag HATADE värkligen att flya, men de är bara att vänja sej. Niall kom och la sej på mej. Han kysste min hals längre och längre ner och tog av mej tröjan. Han gick ner mellan brösten och ner på magen. Jag fnittrade till.Han fattade varför så han började kittla mej. Jag låg och skrattade som en jävla galning, tillslut slutade han och kysste mej istället. Han kysste mej mjukt och länge. Tillslut avbröt han oc ställde sej upp.

- I'm going to the store, do you want something? 

- Yeah, can you buy some cheesballs and a coke?

- Sure! Anything for the woman i love! Säger han kysser mej och försvinner ut genom dörren. Jag gick och öppnade ballkongdörren och gick ut. Där nere vid poolen var Emma och Harry. Dom höll på att svätta vatten på varandra. Dom såg inte att jag var där. Jag stod där uppe i mjukisbyxor och bh och kollade när dom badade. Dom kyssten och jag var nära på att säga någon som: Aww eller Naww, men häjdade mej. Jag vela ju spionera. Deras kyss vart mer och mer passionerad och jag såg att Harrys hand var påväg mot öppningen på hennes bikinitopp. Jag bara måste säga något nu.

- Haha Harry you should not do that were anybody can see!

Dom båda rykte till och kollade upp mot mej. 

- How long have you been there? Säger Emma fort.

- I don't know, for a while. 

- Moa you should not say anything! You do just have a bra and pant on. And you know that guys love your boobs. 

- Haha maybe thats why i'm dressed like this, säger jag i en flörtig röst och hör att Niall kommer tillbaks så jag går in. Han har 3 kassar i händerna.

- Hi babe! Säger han och jag kollar förvånat på honom.

- Did you bring the whole store back?

- No! Tht would be to much to carry all the way back. Jag började skratta och hjälpte honom in mej grejjerna. Han hade köpt as mycket saker! 

 

Coca Cola, Choklad, Pommes Pinnes, ostbollar, ostkrokar, chips i flera olika smaker, Lösgodis, baconchips, pringles, massa drickor och mer.. 

 

- Nialler, we are only going to be here for 2 days? 

- Yeah but i'm hungry.  Jag började skratta och kysste honom mjukt.

Vi kollade på film hela kvällen. Vi gick och la oss ganska tidigt eftersom Niall skaoch träna inför konsterten imorgon. Jag sov gott den natten. Med killen jag älskar vid min sida.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards