onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

The Big Fight -.-'

Av Moa Ström - 23 november 2012 19:36

Okey.. Vad tkr ni om det där bråket mellan Zayn och den där saken i The Wanted? Själv tkr jag att dom har gårr FÖR LÅNGT! Asså att han hotade Zayn sådär?! Fast Zayn kallade honon klamydiabarn, men ändå! Det går för långt! Asså jag e seriöst RÄDD för vad som kommer hända... FAAN!

 
 
Viki

Viki

24 november 2012 21:36

Har jag inte helt fel, har dem väl haft något bråk tidigare? Tidigare kom One Direction och The Wanted överens, tror jag...
Fast tror inte att Max - eller så var det Tom - kommer göra något.

http://Alltiallt.bloggplatsen.se

Moa Ström

24 november 2012 22:20

Jag har ingen aning om dom har bråkat förut, men jag tror dom har varit vänner, men jag tror inte heller att han kommer göra nå, men mamn vet ju aldrig...

 
Ingen bild

Viki

25 november 2012 19:08

Vet att One Direction presenterades The Wanteds WANTEDwednesdays. I en video. Då var alla tio tillsammans. Men senare i år har dem snarare varit fiender...

Moa Ström

25 november 2012 21:57

Asså jag undrar hur de hela började..

 
Ingen bild

Viki

26 november 2012 16:40

Ja, det är en bra fråga...

Moa Ström

26 november 2012 21:34

Jao..

 
Viki

Viki

30 november 2012 19:13

"Allt började med att Max la upp en bild på sin twitter från AMAs efterfesten tillsammans med Usher. Zayn kommenterade "geek" och Max svarade lite skämtsamt, vilket alla trodde att hela konversationen handlade om. Men Zayn fortsatte mer och mer fräcka tweets och påpekade bl.a The Wanteds röster och kallade dem wannabes. Tom la sig in i konversationen, ställde upp för Max och gjorde en kommentar om Zayns hår, och Louis la sig även i det hela men mera på deffensiven än vad TW va. Allt slutade med att Zayn kallade Max "Chlamydia boy", klamydiapojken. "
Detta är en text från TheWantedSweden.blogg.se

http://Alltiallt.bloggplatse.se

Moa Ström

2 december 2012 22:01

Woow

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards