onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Kapitel 9

Av Moa Ström - 22 november 2012 21:36

Nialls perspektiv: 

 

Moa kollade på mej med en blick jag aldrig hade sätt förut. Typ som om hon vela men ändå inte. 

- Emma is going whit Harry, säger jag och hon kollar fort på Emma. Emma nickar och Moa säger snabbt.

- Emma, why did you not say anything?

- I was gonna do it after Niall had asked you?!

- But if i won't follow? Then i will be forever alone here?

- Moa please come! Your like my new bestfriend, säger Eleanor och ler. 

- Sure, why not, säger hon och kramar om mej.

 

Moas perspektiv: 

 

Jag, Niall, Emma och Elanor går hem till mej för att packa. För jag skulle ju bo hos Niall tills vi åker. Hans mamma hade pkt på semester som Niall hade betalat så hon skulle komma hem samma dag som vi åkte. Jag gick in i huset och ropar högt:

- IM HOME BITCHES!!

- Hi Honey, are you gonna explain to me what the hell you're doing whit Niall now? Säger mamma och kommer rusandes ut från tv-rummet. När hon får syn på dom andra hejdar hon sej. 

- Oh Hi guys, säger hon fort och jag börjar skratta. Vi går upp på övervåningen och jag går in i  mitt rum. Jag packar ner dom viktigaste sakerna. Men min plattång var borta. Jag gick ut ur mitt rum och in i Anders.

- Yo! Do you have my straightener?

- Yeah here, säger han och ger den till mej.

- Haha what were you doing with a straightener? Säger Eleanor som nu står bakom mej.

- My friend used it, Malin, Who are you?

- oh Hi, I'm Eleanor, säger hon och ler. 

- Wow! You're hot!

- She has a boyfrind moron, säger jag och vi skrattar.

- Like who? 

- Louis, from One Direction, säger hon fort.

- What? Nialls bandmate? Moa what the hell? Säger Anders och kollar förvånat på mej. 

- You really don't care so, säger jag och går tillbaks till mitt rum. När jag kommer in kollar jag på Niall och håller på att skratta ihjäl mej! Han har satt på sej en klänning och en pusch-up bh under med strumpor i stoppade. Han såg sååå söt ut. 

- Haha! Babe if you were a girl i would be totally lesbian!

- Haha good, cuz i'm thinking about do a operation! 

- No! your not!

- Haha lol, säger han och springer ut ur itt rum.

- Niall! No?! Were are you going?! Han springer ner för trappan. Vi springer efter. Han springer in i tv-rummet där mamma och pappa sitter. Dom håller på att dö av skratt. Han har ju fortfarande en klänning å så på sej. Han öppnar ytterdörren coh springer ut. Han springer över till sitt hus och in. Sen sprang han igenom hela huset. Killarna och Felle (Felicia kallas för Felle) håller på att skratta ihäj sej. Han springer ut och hoppar ner i poolen. Som tur är har han slängt mobilen i soffan. Alla stod och skrattade åt honom. Jag gick till soffan och satte mej. Fan vad trött jag var. Jag tror att jag somnade för nästa sak jag kommer ihåg var att jag låg i Nialls säng och Niall stod naken framför mej.

- Were is your clothes?

- I've been in the shower, and your sooo cute when your sleeping, äsger han och skrattar. Jag sätter mej fort upp. 

- Haha no! But what are the plans for tonight?

- Me and the guys are going on a interview and the girl are going out, you should follow them!

- No i'm still tired! I'll stay here säger jag och ler lite lätt.

- Okay, you can watch us on channel 7 if you want, säger Niall medans han tar på sej en tröja. 

- What time?

- 18.00, svarar han.

- Okay, säger jag och ställer mej upp. Han kysser mej och vi säger hejdå. 

 

~Klockan 18.00~

 

Jag sitter och väntar på att interview ska börja. Jag blundar en stund tills jag hör dom säga:

- And here is ONE DIRECTION!!

Mina ögon blir fokuserade på tv:n. Dom snckar om xfactor och massa saker tills dom kommer till det mest intressanta. Interviewaren: 

- So Niall, we have been seeing you out whit a blonde girl? Is she a friend?

- No, säger Niall och jag känner hur det hugger till i mej. Ljuger han om mej?

- What is she then? A Stalker? Säger interviwaren och skrattar.

- Haha no! I'ts my girlfriend Moa! Jag blev genast gladare när jag hörde det. 

- What? Is our little blonde boy taken?

- Yeah! My heart belongs to Moa now! I really lover her and shes my everything.

- Aww! So tell me the hole story!

Han berättar ALLT! Till och med det som hände innan xfactor. Jag såg en tår rinna ner för Nialls kind.

- OMG! Thats dramatik! Oh Nialler! Are you crying?

- Yeah, säger han och torkar en tår, I just love her so much and it hurts to think about all the things i've been putting her tru!

Interviewn avslutas och jag skickar iväg ett sms till Niall:

 

"Aww Baby i'm crying! I love you so much! Please come home fast so i can kiss you! Your my everything! Your the reason why i get up in the morning! ILY sweetheart! Xx <3" 

 

----------------------------------------------------------------------

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards