onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Kapitel 8

Av Moa Ström - 22 november 2012 08:10

Moas perspektiv: 

 

Jag vaknade med Nialls arm hängandes på mej. Jag tof försiktigt bort den. Han stönade och vände sej om. Jag klev upp tog på mej trosor, bh och en stor tröja och gick ner till köket. Där står Liam och steker pannkakor.

- Morning Moa! You want some?

- Morning, sure, why not? Svarar jag och ler. Emma kommer in i rummet och sätter sej bredvid mej. 

- Did you have a good time yesterday? Säger jag och pttar henne löst på armen. Hon rodnade.

- Yeah, and i herd that you had it to?

- Hear?

- Yeah, i was sleeping in the room next to you guys. Jag skrattade och Harry kommer in i rummet.

- Morning Love, säger han och kysser Emma på hjässan. Hon ler som en liten unge i en godisaffär. 

- And morning everyone else,säger han och ler. Jag äter upp min pannkaka och bestämmer mej för att gå och väcka Niall. Men inte å ett snällt sätt. Jag tog fram 2 kastrull lock och gick upp på övervåningen. Jag smög in till hans rum och slog locken på varandra så de lät nå in i helvete!

- GOOD MORNING, LIAM IS MAKING BREAKFAST HURRY!!! Skirker jag samtidigt som jag slår i locken. Jag springer iväg till Louis och Eleanors rum och gör samma sak. Louis ställer sej upp och Eleanor ligger kvar i sängen med en kudde över huvudet. Jag går in i Felicias rum och väcker henne på exakt samma sätt innan jag går in till Nialls rum igen. Jag lägger mej på honom och han kollar upp på mej.

- You know you can be a pain in the ass huh?

- Yeah, but thats why you loveme, säger jag och ler.

- So are Liam making breakfast?

- Yeah, and i have allready eat so i will go home now, byee.

- Wait! Why?

- I need clothes and stuffs?

- Go and get that then you can stay here untill were going on tour. Säger han vänligt. Jag kommer då på de. Dom ska snart på tourne. FAN!

- When are you guys going on tour? 

- In like 2 weeks.

- How long will you be gone?

- For 4-6 month...

- What? Half a year!? I knew this was a bad idea! Säger jag högt och rusar ut ur rummet. Jag tar med mej alla mina saker och går hem. Emma och Eleanor kommer efter mej.

- Moa were are you going? Frågar Emma.

- Home!

- Why? What's going on?

- I just can't be whit Niall..

- What? Why? You guys are so happy togheter?

- He is leaving me again? In half a year! I can't take it!

- But Moa! It is like this to have a relationchip whit a megastar? You can do it! I can, cuz i love Louis so much and i don't want to loose him! And i wont let theese things come between us! Säger Elanor och kramar om mej. Jag känner hur tårarna rinner. Niall kommer utspringandes från huset och ställer sej fram för mej och säger:

- Moa! I want you to come whit me on the tour!

 

-------------------------------------------------------------------------

Kort kapitel i now! Men jag ska till skolan nu och tänkte bara va lite snäll och skriva lite innan! Kommer mer ikväll! Puss! :*

 
 
Ingen bild

Felicia

22 november 2012 10:22

Jätte bra!!<3<3

Moa Ström

22 november 2012 17:17

Taack

 
Ingen bild

Linda

22 november 2012 16:24

Jätte bra! Skriv mera då ! :D

Moa Ström

22 november 2012 17:18

Haha tack :) kommer mer ikväll ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards