onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Kapitel 7

Av Moa Ström - 20 november 2012 20:54

När vi hade kommit tillbaks sätter jag mej i soffan. Niall är i köket och fixar skålar och glas till godiset och drickan. Emma och Harry sitter bredvid mej och pratar. På golvet sitter Zayn och Liam i en hög med kuddar, täcken, filtar och allt möjligt! Det såg riktig mysigt ut. Louis och Eleanor hade åkt till pizzerian en snabbis så Eleanor fick nått att äta. Jag plockade upp min iPhone och skickade ett sms till mamma:

 

"Hi! I'm staying at Nialls house tonight, long history i will tell you tomorrow, love ya! ♥"

 

Jag fick snabbt ett svar:

 

"Okay honey do that! Love you 2! ♥"

 

Niall hade burit in alla saker satte sej bredvid mej. Jag ställde mej upp för att gå på toa.

- Were are you going? frågar han snabbt.

- On the toilet, do you wanna follow? Säger jag lite flörtigt och sarkastiskt.

- Fuck yeah!

- Haha too bad, säger jag och går mot toaletten. Jag gick in och kollade mej i spegeln. Jag behövde egentligen inte gå på toa. Jag måsta tänka. Hur dum är jag egentligen? Niall kommer ju åka närsomhellst och jag kommer vara kvar här helt forever alone. Aja jag får väl njuta av tiden medans det varar... Jag gick ut från toan och tillbaks till vardagsrummet. Dom hade satt på den första filmen, The Last song, Niall låg nu på golvet så jag la mej bredvid honom. Vi kollade på filmen som var hur bra som hellst. Louis och Eleanor hade kommit tillbaks och jag hade hejjat på Eleanor, hon värkade väldigt snäll faktiskt. Hon hade tagit med sej sin kompis Felicia. Hon var också väldigt snäll och hon värkade känna killarna sen förut. Jag reste mej för att hämta en energidryck i köket. Niall kom efter mej. Jag öppnade kylskåpet tog ut en monster och stängde det. Jag kände några armar komma runt mej och jag fatade att de var Niall. Han kysste mej i nacken en flertal gånge tills jag vände mej om. Han lyfte up mej och kysste mej. Det kom med tunga och de hela vart mer passionerat. Helt plötligt hör jag någon säga:

- Oh is i't hot in here or is i't just me? Louis, Eleanor och Felicia hade kommit in och kollade på oss.

- Oh shut it Louis! Yu're just yeallous cuz you won't get any?

- Sure of that? Eleanor, can i get a kiss?

- Haha No, svarar hon och går fram till kylskåpet och tog en monster. Louis kollade på henne med stora ögon och vi gick skrattandes till tvrummet där de gick lika hett till. Emma och Harry värkade ha kommit väldigt nära. Haha då menar jag avståndet. Harry ligger lutat över Emma och kysser henne. 

- You gous know that all the rooms uppstair is free right now huh? Säger jag och skrattar.

- Oh yeah! C'mon Emma! Säger Harry och springer upp för trappan. Men han skojjade ju säklart så han kommer ner lika fort och skrattar. Vi sätter oss ner och startar nästa film, The Grude, och eftersom jag har fobi för skräckfilmer gömmer jag mej på Nialls bröst mest av delen. När filmen var klar var jag as trött. 

- Is it okay if i sleep here tonight Niall? 

- Yeah, are you tired darling?

- Yeah, säger jag och ställer mej upp, i think i will go to sleep now.

- You can go uppstairs i will come in a minute!

- Okay, Gognight guys! Säger jag och går upp. Emma och harry har redan gått och lagt sej eller vad dom nu håller på med haha. När jag kommit upp för trappan går jag mot Nialls rum. Jag öppnar dörren och ser någon stå där. Hon/Han har långt hår som hänger ner, hen ser exakt ut som tjejen i the grudge. Jag skriker och springer ner, självklart ramlar jag när jag har kommit ner för trappan. Jag tar mej fort upp och hoppar in i Nialls famn. Jag var så jävla rädd, jag grät och skakade. Det var de värsta jag någonsin har varit med om, efter de att Niall gjorde slut då såklart. Jag kollar mot trappan och ner kommer Eleanor, de var hon som hade skrämt mej. Alla skrattade. 

- That was not funny! I hate you guys! Får jag fram mellan snyftingarna. Jag puttar bort Niall och går upp igen. Den här gången öppnar jag dörren fort. Jag går in, tänder lyser och stänger dörren med en smäll! Niall kommer in efter och föröker krama mej men jag puttar bort honom. Jag var riktigt arg nu. Jag vänder mej om för att han ska sluta men han tar armarna runt mej bakifrån istället och kysser mej i nacken. Han vet att jag älskar det! Jag ler och vänder mej om. Det blir mer och mer passionerat. Tunga kommer mej och Niall lyfter upp mej och trycker in mej mot väggen. Han tog av mej min tröja och jag gjorde detsamma på honom. Han tog mej till sängen istället. Lusten i hans ögon lyste! Han drog av mej byxorna och sina egna med. 

 

 

Emmas perspektiv:

 


Jag hörde ljud från Nialls rum. Dom gör nog samma sak som jag och Harry nyss gjorde. Det var  underbart! Med en underbar kille! Jag gillar verkligen Harry! Jag vet! Efer så här kort tid? Det var som kärlek i första ögonkastet! Men jag vågade inte säga så, han kanske bara såg mej som ett knullobjekt... Jag låg och tänkte länge innan jag somnade....

 
 
Ingen bild

Linda

20 november 2012 21:59

så jävla bra! meeeeeeeeeeeeerrrrrr! Jag älskar din fanfic! :D

Moa Ström

21 november 2012 14:58

Haha taack :) De kommer kanske idag, eller imorgon, bror på om jag orkar haha...
Kul att du gillar de! :D

 
Ingen bild

Felicia

21 november 2012 15:00

Så jävla bra! Jag älskar den och dig med!<3<3<3

Moa Ström

21 november 2012 15:07

Haha tack, älskar dej med gummz

 
Ingen bild

Elle

21 november 2012 19:41

Jätte bra :) Tycker om att läsa din fanfic :P Så skriv mer! :3

Moa Ström

21 november 2012 21:35

Haha tack, vad bra att du gör de då, det kommer mer imorgon :D

 
Ingen bild

Emma

21 november 2012 21:33

MEEER!! Jätte bra älskling :)<333

Moa Ström

21 november 2012 21:35

Haha kommer mer imorrn gummz, du får också skriva mer! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards