onedirectionrockme

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

Kapitel 5

Av Moa Ström - 12 november 2012 15:38

Zayns perspektiv:

 

Niall hade gått och stängt in sej på sitt rum. Vi fattade varför och bestämde oss för att gå ut och leta nått ställe man kunde käka glass. Vi satt på oss våra skor och gick iväg åt samma håll som Moa och Emma hade gått. Vi gick ett tag och skojjade runt tills vi kom till en strand. Vi såg ett café och gick dit. När vi kom fram såg vi att Moa och Emma satt där med några killar. Vi köpte en varsin glass och gick och satt oss med dom.

 

- Ehm, who are you guys? Frågar en kille med ljustbrunt hår.

- Were some friend of Niall, säger Liam och ler.

- What are you doing here then? You should be whit Niall? Säger Moa kaxigt.

- He's sad, so we came here to talk to you, säger jag och Moa kollar på mej med rynkad panna. 

- Too bad, i don't want to talk to you guys, sorry, säger Moa lite ledsamt och kollar ner i bordet. 

- Please Moa! säger Liam och Moa kollar upp med tårar i ögonen. 

- Okay, säger hon och reser sej. But only with one of you, tillägger on sen. 

- I'll do it, säger Liam och reser sej också.

 

 

Moas perspektiv:

 

Jag och Liam gick och satte oss på en bänk i parken där dom andra inte kunde se oss.

- So? säger jag.

- Niall is really sad! And he miss you.. ALLOT! Giva him a chance? Please!

- No, he's gonna leave again! You guys are goingt on tour and he will do the same thing! I can't handle it again! And i have Markus now...

- He's not gonna leave you forever? Yeah we are going on tor but you guys can meet as often as you can! Just like Louis and Eleanor and Zayn and Perrie?

- I'm not them! I have my own needs! And i want to meet the person i love all the time! And i can do that whit Markus! Not with Niall?

- You can follow us and bring Emma? And do you really love Markus?

- I have school you know? And yeah i like him!

- We can get you a private techer? And i did not ask if you like him, i asked if you love him!

- No! I'm not goning on you're stuoid tour! And i don't know what i'm feeling abot hi? Okay? Säger jag tillbaks och känner hur tårarna rinner. Liam kramar mej och jag säger tyst.

- I miss him so much! He was my everything! I love him!

- He feels the same about you

- What? does he?

- Yeah, so you guys should try that again.

- Okay, i just need to talk to Markus.

Vi gick tillbaks till dom andra. Markus kom gåendes mot mej och kramar om mej. Jag avbryter kramen och tar hans hand för att gå bort en liten bit. Vi ställde oss vid bakisan av caféet. 

- What is it? säger han oroligt.

- I need to break up with you..

- What? Why? For Niall?

- Yeah...

- You're fucking slut!

Jag kollade förvånat mot honom och gick bestämt iväg. Jag gick till dom andra och sa fort:

- Com on! Le't go!

Vi gick mot Nialls hus. Omg jag är så nervös.

-----------------------------------------------------------

 

 

 
 
Ingen bild

tove

13 november 2012 14:59

åå meer!!

Moa Ström

13 november 2012 22:41

Kommer imorgon :)

 
Mie Nyström

Mie Nyström

13 november 2012 16:52

Du är så duktig ju!!!! Love to you! xxx

http://www.littledirectionerthings.blogg.se

Moa Ström

13 november 2012 22:41

Aww tack! Love to you to! xxx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Ström - 28 januari 2013 21:45

Jag bestämde mej för att göra en ny blogg eftersom de e en ny fanfi! Så Alla som vill läsa går in på:   http://onedirectionffanffic.blogg.se/   PÖSS ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 17:38

Jennifer och hennes 3 bästa vänner Felicia, Mie och Jacqueline har bestämt sej för att hyra en stuga vid en sjö över sommarlovet. Dom tror att hela sommarlovet kommer bli chill med massa fester och sånt. Men vad dom inte vet är att på andra sida sjön...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 16:57

Nialls flickvän: Jennifer Lundberg (@JenniferLu på dv)Harrys flickvän: Felicia LundgrenHuvudpersonens bästa kompis: Mie NyströmHuvudpersonens andra bästa kompis: Jacqueline Johansson    Hoppas ni är nöjda :D Vill ni hoppa ur är det bara att säga ...

Av Moa Ström - 28 januari 2013 12:12

Som rubriken säger så är jag världens värsta människa. Vet ni varför??   För jag kommer inte skriva det sista kapitlet. Jag har ingen lust, ork eller tid. Typ.. Men jag funderar på att börja på en ny. Blir troligen så!    Prolog till den ny...

Av Moa Ström - 23 januari 2013 19:07

Förlåt för att jag inte har skrivit de sista kapitlet. Men det har varit mkt med skolan och så. + Att jag har inte mått så bra, asså inte varit sjuk men har varit väldigt deprimerad på kväller/nätter. Så ja... Jag har sånna perioder ibland och just n...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra?
 Fortsätta med fanficen
 Göra en ny fanfic
 Sluta skriva
 Ditt val

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards